Producenci
Produkt dnia
Pulsoksymetr napalcowy Berry BM1000C (Bluetooth)
Pulsoksymetr napalcowy Berry BM1000C (Bluetooth)

65,00 zł

Cena regularna: 95,00 zł

Najniższa cena: 95,00 zł
szt.

Pytania i odpowiedzi

Jaki jest czas realizacji zamówienia ?

Czas realizacji zamówienia zamyka się w przedziale 24-48 godzin (z wyjątkiem produktów z oznaczonym dłuższym terminem wysyłki). Przesyłki są wysyłane we wszystkie w dni robocze.
Jeżeli zamówienie zostanie złożone do godziny 14:00 to wysyłka nastąpi jeszcze w tym samym dniu. Po godz. 14:00 - w kolejnym dniu roboczym. Wszystkie paczki są wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej, która określa czas doręczenia przesyłki jako kolejny dzień roboczy po wysłaniu paczki.

Czy istnieje możliwość odbioru osobistego zakupionego towaru ?

Tak, zapraszamy do naszego sklepu ul. Rokosowska 1, 02-348 Warszawa (Ochota).

Czy istnieje możliwość zwrotu zakupionych towarów ?

Tak, nasi klienci mogą zwrócić zakupiony towar w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania.
Zwracany towar powinien być w stanie nienaruszony, bez oznak używania.

Czy przesyłki dostarczane są w weekendy ?

Niestety nie, przesyłki dostarczane są tylko w dni robocze.

Co jeśli kurier podejmie próbę doręczenia przesyłki, podczas gdy będę poza domem ?

W tym przypadku, kurier powinien zostawić awizo z numerem telefonu. Po otrzymaniu awizo proszę skontaktować się z kurierem w celu umówienia dogodnego terminu dostarczenia paczki.

Czy produkty objęte są gwarancją ?

Tak, wszystkie oferowane przez nas produkty są objęte 24 miesięczną gwarancją.

Otrzymałem/am towar niezgodny z moim zamówieniem ?

Prosimy o szybki kontakt z obsługą ormex.pl. Produkt niezgodny z zamówieniem zostanie odebrany od klienta na koszt ormex.pl. Produkt zgodny z zamówieniem zostanie wysłany do klienta bez dodatkowych opłat.

Produkt który otrzymałem/am jest uszkodzony. Co zrobić ?

Prosimy o kontakt z obsługą ormex.pl . Po weryfikacji, produkt pozbawiony wad zostanie wysłany do klienta.

Pomyliłem/am się przy składaniu zamówienia. Co zrobić ?

Prosimy o kontakt z obsługą ormex.pl, podanie numeru zamówienia oraz krótką informację gdzie nastąpiła pomyłka.

Złożyłem/am zamówienie, ale chce anulować zakup. Co mam zrobić ?

Prosimy o kontakt z obsługą sklepu ormex.pl, podanie numeru zamówienia. Zamówienie zostanie anulowane bez konsekwencji dla Klienta.

Czy jest możliwość wystawienia faktury VAT do zamówienia ?

Tak. W celu otrzymania faktury należy w polu „Dodatkowe informację” zamieścić krótką notkę „Proszę o wystawienie faktury”.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl