Czas realizacji zamówienia zamyka się w przedziale 24-48 godzin (z wyjątkiem produktów z oznaczonym dłuższym terminem wysyłki). Przesyłki są wysyłane we wszystkie w dni robocze. Jeżeli zamówienie zostanie złożone do godziny 14:00 to wysyłka nastąpi jeszcze w tym samym dniu. Po godz. 14:00 - w kolejnym dniu roboczym. Wszystkie paczki są wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej, która określa czas doręczenia przesyłki jako kolejny dzień roboczy po wysłaniu paczki.
Czy istnieje możliwość odbioru osobistego zakupionego towaru ?
Tak, zapraszamy do naszego sklepu ul. Rokosowska 1, 02-348 Warszawa (Ochota).
Czy istnieje możliwość zwrotu zakupionych towarów ?
Tak, nasi klienci mogą zwrócić zakupiony towar w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania. Zwracany towar powinien być w stanie nienaruszony, bez oznak używania.
Czy przesyłki dostarczane są w weekendy ?
Niestety nie, przesyłki dostarczane są tylko w dni robocze.
Co jeśli kurier podejmie próbę doręczenia przesyłki, podczas gdy będę poza domem ?
W tym przypadku, kurier powinien zostawić awizo z numerem telefonu. Po otrzymaniu awizo proszę skontaktować się z kurierem w celu umówienia dogodnego terminu dostarczenia paczki.
Czy produkty objęte są gwarancją ?
Tak, wszystkie oferowane przez nas produkty są objęte 24 miesięczną gwarancją.
Otrzymałem/am towar niezgodny z moim zamówieniem ?
Prosimy o szybki kontakt z obsługą ormex.pl. Produkt niezgodny z zamówieniem zostanie odebrany od klienta na koszt ormex.pl. Produkt zgodny z zamówieniem zostanie wysłany do klienta bez dodatkowych opłat.
Produkt który otrzymałem/am jest uszkodzony. Co zrobić ?
Prosimy o kontakt z obsługą ormex.pl . Po weryfikacji, produkt pozbawiony wad zostanie wysłany do klienta.
Pomyliłem/am się przy składaniu zamówienia. Co zrobić ?
Prosimy o kontakt z obsługą ormex.pl, podanie numeru zamówienia oraz krótką informację gdzie nastąpiła pomyłka.
Złożyłem/am zamówienie, ale chce anulować zakup. Co mam zrobić ?
Prosimy o kontakt z obsługą sklepu ormex.pl, podanie numeru zamówienia. Zamówienie zostanie anulowane bez konsekwencji dla Klienta.
Czy jest możliwość wystawienia faktury VAT do zamówienia ?
Tak. W celu otrzymania faktury należy w polu „Dodatkowe informację” zamieścić krótką notkę „Proszę o wystawienie faktury”.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.